شرایط ارسال محصولات

زمانی که خریدار سفارش خود را ثبت می نماید، در صف پردازش سفارشات قرار می گیرد. مدت زمان انتظار برای پردازش و آماده سازی سفارشات مشتریان عزیز از ۱ تا ۲۴ ساعت متغیر می باشد.

در تعطیلی های، مناسبت های تبلیغاتی و مواقعی که به دلیل نوسانات بازار میزان فروش فرای حد انتظار می گردد، ممکن است زمان انتظار آماده سازی سفارشات بیشتر از حالت عادی باشد.

کلیه واحدهای امور سفارشات، انبار و بسته بندی ، برای آماده سازی هرچه سریعتر سفارشات در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان عزیز نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

قابل توجه:

۱- هزینه تیپاکس پس کرایه می باشد به این معنا که در هنگام تحویل بسته، توسط شرکت تیپاکس از مشتریان دریافت می گردد. مشتریان گرامی در این سایت صرفا هزینه بسته بندی را پرداخت می نمایند. ارسال با تیپاکس فقط مختص مشتریان غیر تهرانی می باشد. مبلغ ۸۰۰۰ تومان جهت بسته بندی یک بسته متوسط از شما در سایت دریافت می گردد، در صورتیکه اقلام کالاها از یک کارتن متوسط بیشتر شود هزینه بسته بندی مجزا بر اساس تعداد اقلام شما متعاقبا دریافت خواهد شد.

۲- هزینه ای که برای ارسال با پست می پردازید شامل هزینه پستی، هزینه بیمه پستی و بسته بندی می باشد.

۳- برای مشتریان تهرانی، هزینه پیک به عهده مشتری می باشد. مشتری میتواند پس از اطلاع از آماده بودن سفارش، شخصا پیک یا اسنپ باکس را برای دریافت سفارش خود ارسال نماید. این سایت هیچ مسئولیت و منفعتی در مقابل هزینه پیک مشتری ندارد. لطفا در هنگام انتخاب روش حمل نقل، به مبلغ قیمت پیک به نسبت محدوده آدرس خود توجه فرمایید.

۴- مشتریانی که مایل به دریافت بسته خود از طریق باربری هستند، لطفا نوع باربری را در قسمت توضیحات ذکر کنند، لازم به ذکر هست هزینه پیک درون شهری از انبار تا باربری به عهده مشتری می باشد، مبلغ ۸۰۰۰ تومان جهت بسته بندی یک بسته متوسط از شما در سایت دریافت می گردد، در صورتیکه اقلام کالاها از یک کارتن متوسط بیشتر شود هزینه بسته بندی مجزا بر اساس تعداد اقلام شما متعاقبا دریافت خواهد شد.

ارسال با پیک:

برای مشتریان تهران ارسال با پیک سریعترین روش می باشد. مامور پیک موظف است کالاهای مشتریان را صحیح و سالم تحویل ایشان نمایند و لازم است مشتریان قبل ازتحویل گرفتن و امضای رسید کالا آن را از لحاظ شکستگی و سلامت فیزیکی کاملا چک نمایند. دقت نمایید که این روش شامل حومه تهران نیست.

زمان ارسال:

پس از آماده سازی سفارش، زمان ارسال با پیک تقریبا ۱ ساعت می باشد (غیر از زمان های شلوغی غیر قابل پیش بینی خیابان ها).

هزینه ارسال:

هزینه ارسال مطابق تعرفه پیک (با توجه به موقعیت زمانی و مکانی متغیر می باشد و توسط شرکت های پیک معین می گردد، فروشگاه گجتو به هیچ عنوان در این هزینه منفعت مالی ندارد.)

ارسال با پست:

ارسال با پست، مقرون به صرفه ترین روش ارسال برای مشتریان شهرستان می باشد. عموما ارسال با این روش تا درب منزل یا محل کار مشتری ۲ تا ۳ روز طول می کشد. چنانچه ارسال کالای شما با پست باشد جهت پیگیری وضعیت مرسوله خود در هر زمان می توانید به سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست مراجعه و شماره مرسوله خود را وارد نمایید.

زمان ارسال:

۲ الی ۴ روز. در صورت نیاز فوری به محصول با پشتیبانی تماس بگیرید.

هزینه ارسال:

نسبت به وزن، حجم و قیمت بسته متغیر می باشد.

ارسال با تیپاکس:

زمان ارسال:

زمان ارسال با تیپاکس ۲۴ الی ۴۸ ساعت می باشد.

هزینه ارسال:

به عهده مشتری می باشد و در مقصد به تیپاکس پرداخت میشود.

برای تخمین هزینه بسته پستی خود موارد زیر را مطالعه بفرمایید:

تعرفه پایه بر اساس وزن، فاصله مبدا و مقصد با توجه به تبصره های زیر محاسبه می شود.

تبصره ۱ : در صورتیکه وزن حجمی بیشتر یا برابر با وزن جرمی باشد، مبنای محاسبه  تعرفه وزن حجمی می باشد.

تبصره ۲ : در صورتیکه پاکت با وزن بالای ۲ کیلوگرم باشد، مرسوله با تعرفه بسته محاسبه خواهد شد.

تبصره ۳: در سرویس اکسپرس هوایی :  تعرفه به ازای وزن حجمی محاسبه می شود.

تبصره ۴ : وزن حجمی از فرمول زیر محاسبه می گردد:

شرایط دریافت و ارسال مرسوله (تعهدات قراردادی)

لف) شرایط عمومی: شروط و تعهدات مندرج در این صفحه میان شرکت تیپاکس اکسپرس پارس به شناسه ملی 14007209148 با تمام مشتریان که در سامانه اختصاصی ثبت قرارداد اقدام به تحویل محمولات خود به تیپاکس جهت ارسال و توزیع در مقاصد معین می نمایند حاکم بوده و نیاز به اخذ امضاء مجزا در هیچ سند یا رسید دیگری نیست.

ب) تعهدات فرستنده:

  1. فرستنده مکلف است مشخصات هویتی و اقامتگاه قانونی خود را به درستی و کامل اظهار کند. بر همین اساس تیپاکس، صرفا شخصی را که هویت وی در سامانه ثبت شده، به عنوان مشتری به رسمیت شناخته و صرفا به ایشان پاسخگو است.
  2. چنانچه فرستنده آدرس خود یا گیرنده را به درستی و کامل قید نکرده باشد به طوری که موجبات عدم تحویل مرسوله به گیرنده را فراهم کرده و یا گیرنده از گرفتن مرسوله خودداری کند به نحوی که نهایتا دوباره به مبدا بازگردانده شود، فرستنده مکلف به تحویل گرفتن مرسوله ارسالی خود بوده و متعهد به پرداخت هزینه رفت و برگشت مرسوله مذکور نیز خواهد بود.
  3. فرستنده مکلف است هنگام تحویل مرسوله، نوع و ارزش واقعی آن را به تیپاکس اعلام کند. در صورت مفقودی یاآسیب کلی، مسئولیت تیپاکس محدود به پرداخت خسارت تا حداکثر مبلغ اظهار شده مشتری و در صورت کسر یا فقدان جزیی مرسوله، مسئولیت تیپاکس محدود به پرداخت خسارت متناسب با میزان آسیب دیدگی یا کسری مرسوله مطابق با نظر کارشناسان تیپاکس خواهد بود. طرح هرگونه ادعای دیگری از سوی فرستنده از جمله مطالبه عین یا مبلغی بیش از ارزش اظهار شده، پذیرفته نخواهد بود.
  4. اگر مرسولاتی که به وسیله مشتری به تیپاکس سپرده می‌شود، حامل مواد آتش‌زا و یا مایعات باشد که سبب ورود خسارت به سایر مرسولات مشتریان یا خودرو حامل آن شود. مسئولیت جبران خسارت وارده بر عهده فرستنده کالا بوده و مشارالیه مکلف به پرداخت کلیه خسارات وارده به تشخیص کارشناسان تیپاکس خواهد بود.
  5. فرستنده مکلف است پیش از تحویل مرسوله به تیپاکس، تدبیر لازم جهت بسته‌بندی و ایمن‌سازی متناسب با مرسوله ارسالی رااتخاذ کند. در غیراینصورت تیپاکس هیچ گونه مسئولیتی جهت جبران خساراتی که ناشی از بسته‌بندی نامناسب به وجود آید را بر عهده نخواهد گرفت. تشخیص بسته‌بندی نامناسب با کارشناسان تیپاکس خواهد بود.
  6. فرستنده اعلام می‌کند که مرسوله ارسالی در زمره کالاهای قاچاق یا کالاهایی نیست که ارسال آن مطابق قوانین و مقررات حاکم بر کشور ممنوع است. در صورت اثبات خلاف این امر، فرستنده شخصا مسئولیت جزایی و حقوقی آن را بر عهده خواهد گرفت ضمن آنکه مکلف به پرداخت کلیه خسارات وارده به تیپاکس از جمله خسارات ناشی از توقیف و نگهداری وسیله حمل و نقل و تاخیر در رسیدن مرسولات سایر مشتریان نیز خواهد بود.
  7. تیپاکس از دریافت جواهرات، اشیاءعتیقه، طلاجات، نقره، مایعات،اوراق‌بهادار، وجه‌نقد(اسکناس)، سکه‌رایج، اسناد و مدارک رسمی یا دولتی به صورت مستقل یا به ضمیمه اشیاء دیگر معذور است و اگر مشتری بدون اطلاع تیپاکس این قبیل مرسولات را تحویل دهد، تیپاکس مسئول خسارت وارده نخواهد بود.
  8. در صورت بروز حوادث یا رویدادی غیرمترقبه از جمله وقوع جنگ، سیل، زلزله، آتش‌سوزی، شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع هر حادثه‌ایی که ممانعت از وقوع آن در اختیار تیپاکس نباشد و موجبات تاخیر، عدم تحویل و یا ورود خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث بر عهده تیپاکس نخواهد بود.
  9. طرح هرگونه شکایت توسط مشتری، در صورت مفقودی حداکثر 1 ماه از زمان دریافت بسته از فرستنده، در صورت کسری بسته حداکثر 72 ساعت بعد از تحویل بسته، آسیب دیدگی کلی یا جزیی مرسولات حداکثر 72 ساعت بعد از تحویل بسته و تاخیر در عملیات حداکثر 1 ماه بعد از ثبت سفارش ممکن است. پس از منقضی شدن فرصت مذکور، مشتری هیچگونه ادعایی در خصوص مرسوله ارسالی نخواهد داشت.

ارسال با چاپار:

زمان ارسال:

برای شهرهای با مسافت کمتر از ۶۰۰ کیلومتر از تهران ۲۴ ساعت و برای شهرهای با مسافت بیشتر بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت.

هزینه ارسال:

(پس کرایه) درب منزل توسط شرکت چاپار از مشتری دریافت می گردد.

در سایت مبلغ ۱۰ هزار تومان بابت هزینه های بسته بندی فروشگاه گجتو از شما دریافت می گردد. هزینه ۱۰ هزارتومانی که بابت بسته بندی از شما در سایت گرفته می شود، صرفا بابت یک بسته اندازه متوسط می باشد و در صورتیکه تعدد کالاها یا تعداد آن ها در سفارش مشتری زیاد باشد بطوریکه مجبور به بسته بندی بیشتر باشد، توسط فروشگاه گجتو با مشتری تماس و مشتری ملزم به پرداخت هزینه های مازاد بسته بندی می باشد.

تحویل درب فروشگاه:

زمان ارسال:

رایگان است و مشتری می تواند درب فروشگاه گجتو کالای خود را تحویل بگیرد.

مشتری حتما باید قبل از حضور در محل از آماده بودن سفارش خود از طریق تماس با شماره 09391610117  اطمینان حاصل نمایید.

در صورت داشتن هر گونه سوال با پشتیبانی فروشگاه گجتو تماس بگیرید.

لازم به ذکر می باشد سفارشات ۵شنبه نیز شنبه پردازش و ارسال می شود.