سوالات متداول

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله امکان ثبت سفارش تلفنی میسر می باشد جهت تماس با همکاران ما در واحد ثبت سفارش وجود دارد. می توانید با شماره 021-88928666 تماس بگیرید.

در گوشه سمت چپ بالای صفحه‌ وبسایت، پنل عضویت قرار دارد. با وارد شدن به این پنل و تکمیل فرم ثبت نام به راحتی به عضویت سایت در خواهید آمد.

شبکه های اجتماعی ما

آیا برای خرید حتماً باید در سایت عضو باشم؟

خیر، تماس با همکاران ما از طریق اینستاگرام gajetu.store و تماس با شماره ( 021-88928666 ) می توانید ثبت سفارش نمایید.

چگونه میتوانم آنلاین خرید کنم؟

به راحتی با عضویت در سایت و قرار دادن محصولات مورد نظر خود در سبد خرید و نهایی کردن سفارش خود،سفارش شما ثبت و نهایی می شود و محصولات بدست شما خواهد رسید. در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید با استفاده از سیستم ارتباط آنلاین وبسایت از گوشه سمت راست پایین صفحه وبسایت یا از طریق شماره ( 021-88928666 ) با بخش فروش  مرکز کنترل فروشگاه گجتو ارتباط برقرار کنید.

ساعات کاری گجنو چگونه است؟

ثبت سفاش تلفنی در ساعات اداری (10 صبح تا 7 بعدازظهر) انجام می‌گیرد و ثبت سفارش از طریق وبسایت به‌صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته قابل‌ انجام است. تحویل سفارش مطابق با گزینه‌ی ارسال انتخابی مشتری صورت می‌گیرد.

نیاز به کمک بیشتری در رابطه با خرید اینترنتی دارم؟

شما می توانید در ساعات کاری و از طریق شماره ( 021-88928666 ) با واحد فروش وبسایت تماس برقرار کرده یا می توانید از طریق سیستم ارتباط آنلاین با مشتریان در گوشه سمت راست پایین صفحه سایت با ما در ارتباط باشید.

چگونه اجناس را در سبد خرید خود قرار دهم؟

با کلیک بر روی محصول و وارد شدن به صفحه اختصاصی آن محصول شما می توانید مقدار موردنظر خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی گزینه (افزودن به سبد خرید) آن را وارد سبد خرید خود کنید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم؟

خیر، امکان پرداخت اقساطی سفارش وجود ندارد.

چگونه میتوانم هزینه سفارش خود را پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش برای تمام کشور  تنها از طریق درگاه پرداخت آنلاین در پایان مراحل ثبت سفارش امکان پذیر است.

چگونه اینترنتی پرداخت کنم؟

  • کاربران محترم سایت می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از واردکردن آن‌ها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید:
  • شماره ۱۶ رقمی کارت
  • این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.
  • رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
    • برای پرداخت اینترنتی لازم است از قبل رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
    • رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.
    • برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید. با توجه به لزوم استفاده از رمز دوم یکبار مصرف برای تراکنش های بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان، بهتر است که مطمئن شوید سرویس رمز یکبار مصرف کارت شما فعال شده باشد.
  • کد CVV2
    • کد CVV2 یک شماره ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی استفاده می‌شود.
  • تاریخ انقضا
    • تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
    • اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

در صورت پرداخت مبلغی بیش از مبلغ صورتحساب چه باید بکنم؟

مراتب را با بخش فروش مرکز کنترل فروشگاه گجتو در میان بگذارید تا بعد از بررسی مبلغ اضافی به حساب شما بازگردانده شود.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی دچار اختلال شده و پرداخت ناموفق انجام شود. در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد و معمولاً بانک مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان بازگردانده نشد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا اشکال برطرف شود.

چگونه می‌توانم از کد تخفیف خود استفاده کنم؟

هنگام تکمیل سفارش محلی برای ورود کد تخفیف اختصاص داده شده است. با درج کد تخفیف در محل مورد نظر، در صورتی که کد دارای اعتبار باشد، میزان تخفیف از مبلغ نهایی کسر شده و نمایش داده می شود.

میتوانم بعد از ثبت شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

بله پس از فاکتور شدن با تماس با واحد فروش می توانید مندرجات فاکتور را تغییر دهید. اگر ما به تفاوت ایجاد شده در سفارش به صورتی باشد که مرکز کنترل فروشگاه گجتو موظف به پرداخت شود، ظرف مدت ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. در صورتی که مشتری موظف به پرداخت ما به تفاوت شود، امکان پرداخت از طریق کارت به کارت و درگاه پرداخت فراهم خواهد بود. بدیهی است که مدت زمان پردازش سفارش از زمان اعلام تغییرات مجددا محاسبه خواهد شد.

چگونه می توان روی یک سفارش توضیحات خاصی داد؟

هنگام ثبت سفارش از طریق قسمت توضیحات می توانید توضیحات خود را یادداشت کنید در غیر این صورت از طریق تماس با واحد فروش می توان توضیحات خاصی در مورد یک سفارش را ثبت کرد.

کدام مناطق تحت پوشش ارسال مرکز کنترل فروشگاه گجتو قرار دارند؟

در شهر تهران از طریق ارسال با پیک  و ارسال به تمام نقاط ایران از طریق پست  انجام می‌گیرد.

زمان ارسال چگونه است؟

سفارشات تهران توسط پيك ارسال می شود و هدف ما این است كه سه ساعت بعد از ثبت سفارش ارسال گردد سفارش های خارج از تهران نیز که توسط شرکت پست و همچنین تیپاکس ارسال می شود حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پردازش شده و تحویل پست داده می شود. معمولا ۳ – ۴ روز کاری از زمان تحویل سفارش به پست زمان می برد تا کالا به دست مشتری برسد.

نحوه پیگیری وضعیت سفارش چگونه است؟

پیامک وضعیت سفارش در هر مرحله برای مشتری ارسال خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره ی زمان دریافت سفارش میتوانید با شماره 021-88928666 بخش پیگیری سفارش و امور مشتریان تماس حاصل فرمایید.

آیا سفارش را فقط شخصاً باید تحویل بگیرم؟

بله. اما شما می توانید هنگام وارد نمودن نشانی، نام شخص تحویل گیرنده مورد نظر خود را وارد نمایید. در صورت تمایل به تغییر شخص تحویل‌گیرنده با بخش ارتباط با مشتریان هماهنگ شود.

در صورتی که سفارش به من نرسد چه کار باید بکنم؟

در این صورت با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

بله. جهت هماهنگی با واحد فروش تماس بگیرید.

در صورت بروز تاخیر در ارسال سفارش چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

در صورت بروز تاخیر مراتب به صورت تلفنی به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.

اگر در بازه زمانی انتخابی، در محل برای دریافت کالا حضور نداشته باشم، آیا امکان ارسال مجدد توسط گجنو وجود دارد؟

قبل از ارسال سفارش هماهنگی های لازم انجام می شود. با این حال اگر مشتری در محل حضور نداشته باشد، سفارش مجددا ارسال خواهد شد و هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

بله، ظرف مدت ۷ روز پس از تحویل، در صورتی که بسته بندی محصولات باز نشده باشد امکان مرجوعی وجود دارد.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

بله امکان بازگرداندن کالا مغایر وجود دارد.

در صورتی که محصولات پس از مصرف، مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم؟

خیر، امکان مرجوعی کالا به دلایل غیر فنی وجود ندارد.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

مرجوع نمودن کالا با هماهنگی با بخش امور مشتریان  صورت می‌گیرد. برای این منظور شما می‌توانید در ساعات کاری و از طریق شماره ( 021-88928666 ) با بخش امور مشتریان وبسایت تماس برقرار کنید یا ازطریق دایرکت اینستاگرام gajetu.store با ما ارتباط برقرار کنید.

اگر در زمان تحویل سفارش متوجه آسیب در آن شوم آیا می‌توانم آن را تحویل نگیرم؟

بله. از طریق پشتیبانی با ما در تماس باشید.

چگونه می توان یک محصول خاص را پیدا کرد؟

از طریق استفاده از منوی جست و جوی سایت می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

می‌توانم از فروشگاه شما به صورت حضوری خرید کنم؟

امکان خرید حضوری در محل فروشگاه تهران، میدان ولی عصر، خیابان دمشق، نرسیده به خیابان فلسطین، پلاک 28 برای شما فراهم شده است.

چگونه میتوان برای محصولات نظر و امتیاز داد؟

  • از طریق منوی نظرات با درج نام و آدرس ایمیل می توانید نظرات خود درباره محصولات را درج نمایید.
  • از طریق ارتباط با ادمین شبکه های اجتماعی و یا با پشتیبانی آنلاین سایت نظرات خود را اعلام نمایید.