شرایط بازگشت کالا و قوانین
• کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
• محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
• پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه گجتو هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
• محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه گجتو است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند.
شرایط بازگشت کالا
• جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، میتوانید به شماره 09912926211 در “تلگرام” و”واتس اپ” پیام ارسال نمایید.
• در قالب پیام “متنی”، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
• در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.
• توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول و برچسب گجتو روی کالا باشد.
• پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش گجتو، هماهنگیهای لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
• کارشناسان خدمات پس از فروش گجتو، طی 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند کرد.
• در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.
شرایط انصراف از خرید
• در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 2 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
• بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.
هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
• اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش گجتو باشد، هزینههای ارسال به عهده مجموعه است.
• برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به گجتو ارسال شود.
• در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان گجتو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
• اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.
• فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روشهای ذکر شده صورت میپذیرد.